Kampanie reklamowe Google Adwords to wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania przeglądarki Google, na frazy które są powiązane z daną stroną. Skuteczna kampania to dobranie odpowiedniego budżetu, strategii oraz dokładna kontrola, w czym pomagamy Naszym Klientom.

 

 

Jak przebiega współpraca?

 

I. Od Klienta potrzebujemy:

– adresu strony internetowej,

– określonego budżetu,

– przykładowych słów kluczowych.

 

II. Następnie przystępujemy do analizy i przesłania Klientowi konkretnych propozycji.

 

III. Po zaakceptowaniu przez Klienta kampanii, czekamy na wpłatę aktywacyjną.

 

IV. Dostarczamy propozycje tekstów reklamowych i inne szczegóły dotyczące Naszych działań.

 

V. Akceptacja Klienta i aktywacja kampanii Google Adwords. Tutaj należy wpłacić ustaloną wcześniej kwotę, za prowadzenie kampanii.

 

VI. Po otrzymaniu wpłaty przystępujemy do działania.

 

VII. Na koniec wysyłamy Klientowi raporty miesięczne oraz jeden raport dotyczący całej kampanii.

 

 

 

Zalety Google Adwords:

– Szybkie efekty,

– Niezależność kampanii od budowy strony internetowej,

– Całkowita kontrola kampanii i jej kosztów,

– Gwarantowana emisja reklamy,

– Szybka edycja boksów i reklam.